Студиска програма психологија втор циклус (2018 – )
1. СЕМЕСТАР
бр. | код | предмет | наставник | часови | кредити |
1. | ПС101З/19 | Психолошки школи и правци | Виолета Арнаудова Елена Ачковска Лешковска | 22 | 10 |
2. | ПС10З/19 | Методологија со статистика | Виолета Петроска Бешка Николина Кениг | 22 | 10 |
3. | Предмет од Листа бр.1 | 22 | 10 |
Листа број 1
Задолжителни предмети преку кои студентот ја бира насоката на студирање. Студентот избира еден предмет од предложената листа според изборот на насоката; секој наведен предмет ја определува насоката на студирање на студентот.
бр. | код | предмет | наставник | часови | кредити |
1. | ПС111З/19 | Општа психологија | Огнен Спасовски | 22 | 10 |
2. | ПС121З/19 | Развојна психологија | Ана Фрицханд | 22 | 10 |
3. | ПС131З/19 | Социјална психологија | Михајло Поповски | 22 | 10 |
4. | ПС141З/19 | Основи на персонологијата | 22 | 10 | |
5. | ПС151З/19 | Педагошка психологија | Орхидеја Шурбановска | 22 | 10 |
6. | ПС161З/19 | Клиничка психологија | Катерина Наумова | 22 | 10 |
7. | ПС171З/19 | Психологија на трудот и организацијата | Билјана Блажевска Стоилковска | 22 | 10 |
2. СЕМЕСТАР
Студентот избира два предмети од Листа број 2 според потребите за изработката на магистерскиот труд во насоката која ја избира на почетоткот на првиот семестар
бр. | код | предмет | часови | кредити |
1. | Изборен предмет од листа бр.2 | 13 | 6 | |
2. | Изборен предмет од листа бр.2 | 13 | 6 | |
3. | Изборен предмет од листа на УКИМ | 6 | 3 | |
4. | Магистерски труд | 15 |
Листа број 1
бр. | код | предмет | наставник | часови | кредити |
1. | ПС201И/19 | Еволуциски основи на однесувањето | Огнен Спасовски | 13 | 6 |
2. | ПС202И/19 | Интелигенција | Елена Ачковска Лешковска | 13 | 6 |
3. | ПС203И/19 | Позитивна психологија | Огнен Спасовски | 13 | 6 |
4. | ПС204И/19 | Посебни состојби на свеста | Виолета Арнаудова | 13 | 6 |
5. | ПС205И/19 | Психологија на моралот | Ана Фрицханд | 13 | 6 |
6. | ПС206И/19 | Психологија на личен развој | Благоја Јанаков | 13 | 6 |
7. | ПС207И/19 | Применета развојна психологија | Ана Фрицханд | 13 | 6 |
8. | ПС208И/19 | Психологија на групите | Михајло Поповски | 13 | 6 |
9. | ПС209И/19 | Социјална когниција | Михајло Поповски | 13 | 6 |
10. | ПС2010И/19 | Психолошко советување и психотерапија | Катерина Наумова | 13 | 6 |
11. | ПС2011И/19 | Работа со надарени ученици | Елена Ачковска Лешковска | 13 | 6 |
12. | ПС2012И/19 | Психологија на деца со тешкотии во учењето | Орхидеја Шурбановска | 13 | 6 |
13. | ПС2013И/19 | Врсничка интеракција | Орхидеја Шурбановска | 13 | 6 |
14. | ПС2014И/19 | Развивање на креативноста на учениците | Виолета Арнаудова | 13 | 6 |
15. | ПС2015И/19 | Здравствена психологија | Катерина Наумова | 13 | 6 |
16. | ПС2016И/19 | Психологија на абнормалноста | Катерина Наумова | 13 | 6 |
17. | ПС2017И/19 | Психологија на односи меѓу луѓето | Билјана Блажевска Стоилковска | 13 | 6 |
18. | ПС2018И/19 | Психологија на здравјето на работното место | Билјана Блажевска Стоилковска | 13 | 6 |
19. | ПС2019И/19 | Вокациска психологија | Билјана Блажевска Стоилковска | 13 | 6 |
20. | ПС2020И/19 | Изработка и примена на прашалници | Виолета Петроска Бешка | 13 | 6 |
21. | ПС2021И/19 | Анализа на квалитативни податоци | Николина Кениг | 13 | 6 |