СТРУКТУРА НА СТУДИСКА ПРОГРАМА
Табела 7.1. Распоред на предмети по семестри и години на студии за академски студии
Реден број | Код на предметот | Назив на предмет | Семестар | Неделен фонд на часови | ЕКТС | |
П | В | |||||
ПРВА ГОДИНА | ||||||
1 | Д-ИО101-З/24 | Инклузивна култура, политика и практика | 1 | 2 | 0 | 8 |
2 | Д- ИО 102-З/24 | Рана интервенција и инклузија | 1 | 2 | 0 | 8 |
3. | Д- ИО 103-З/24 | Инклузивно образование на ученици со психомоторни нарушувања | 1 | 2 | 0 | 8 |
4. | Изборен предмет (се бира еден предмет од Табела 7.2) | 1 | 6 | |||
5. | Д- ИО 204-З/24 | Инклузивно образование на ученици со сензорни нарушувања | 2 | 2 | 0 | 8 |
6. | Д- ИО 205-З/24 | Проблеми во учењето | 2 | 2 | 0 | 7 |
7. | Д- ИО 206-З/24 | Магистерски труд | 2 | 15 | ||
Вкупно часови (предавања/вежби) и ЕКТС за година | 100 | 60 |
Табела 7.2. Изборни предмети на студиската програма (во Листата се вклучуваат изборните предмети од студиска програма и наставни предмети кои се изведуваат на друга единица на универзитетот, согласно член 139 став 9 од Законот за високото образование (Службен весник на
Република Македонија 82/18)
Реден број | Код | Назив на предметот | Семестар | Неделен фонд на часови | ЕКТС | Од која единица | |
предава ња | вежби | ||||||
1 | Д-ИО101-И/24 | Планирање на научно истражување | 1 | 1 | 0 | 6 | Филозофски факултет |
2 | Д-ИО102-И/24 | Инклузивно образование на ученици со интелектуална попреченост | 1 | 1 | 0 | 6 | Филозофски факултет |
3 | Д-ИО103-И/24 | Инклузивно образование на ученици со пореметување во однесувањето | 1 | 1 | 0 | 6 | Филозофски факултет |
4 | Д-ИО104-И/24 | Инклузивно образование на ученици со аутистичен спектар на нарушување | 1 | 1 | 0 | 6 | Филозофски факултет |
Вкупно: | / | / |
Табела 7.3. Прозорци на мобилност – наставни предмети кои можат да се реализираат и на англиски јазик согласно член 139 став 10 од Законот за високото образование („Службен весник на Република Македонија“ бр. 82/18)
Назив на предмет | Наставник | Година/Семестар | ЕКТС | |
1. | Инклузивна култура, политика и практика / Inclusive culture, politic and practice | Проф. Д-р Зора Јачова Проф. Д-р Оливера РашиќЦаневска | 1 / 1 | 8 |
2. | Инклузивно образование на ученици со психомоторни нарушувања / Inclusive education of students with psychomotor impairments | Проф. Д-р Наташа Чичевска Јованова Проф. Д-р Оливера РашиќЦаневска | 1 / 1 | 8 |