АС504И: Компаративна андрагогија

Студиска програма:Семестар:Часови:Кредити:
АндрагогијаV2+16

Наставник: д–р Сузана Миовска-Спасева

Цели на предметната програма:

Стекнување продлабочени сознанија и развивање способности за компаративно проучување на образованието на возраснитe.

Содржина на предметната програма:

Концепциски пристапи во компаративното проучување на образованието на возрасните: поимни и терминолошки дистинкции. Улогата на меѓународните организации во компаративното проучување на образованието на возрасните. Меѓународни документи и програми за поддршка на образованието на возрасните. Методолошки аспекти на компаративното проучување на образованието.

Литература:

1. Savićević, D., Komparativna andragogija, Institut za pedagoška istrazivanja, Beograd, 2003

2. Миовска-Спасева, С., Компаративна педагогија, Филозофски факултет, Скопје, 2012

3. Reischmann, J. / Bron Jr., M. (eds.), Comparative Adult Education. Experiences and Examples, Peter Lang, 2008

4. Adult Education: Response to Global Crisis – Strengths and Challenges of the Profession, Department of Pedagogy and Andragogy, Faculty of Philosophy, University of Belgrade, 2010