Р206И/18: Инклузивно образование
Студиска програма: | Семестар: | Часови: | Кредити: |
Родови студии | II | 2+2 | 6 |
Наставник: д–р Зора Јачова
Цели на предметната програма:
Студентите да стекнат знаења за научните достигања во областа на инклузивното образование и развијат способности за примена на диференцирани стратегии во процесот на планирањето на инклузивната практика.
Содржина на предметната програма:
Филозофија на инклузивното образование; Бариери на инклузивното образование; Инклузивното образование во други земји во светот; Кодекс на инклузивна пракса; Дефинирање на посебните образовни потреби; Планирање и примена на диференцирани стратегии во рамките на инклузивната практика; Изработка на ИОП; Значењето на соработката со родителите во инклузивната практика; Улогата на асистивната технологија во процесот на индивидуализација на наставата во инклузивните училишта; Индекс за инклузијата.
Литература:
1. Armstrong A., Armstrong D., Spandagou I., Inclusive education International: Policy & Practice, London: SAGE Publications, 2010
2. Јачова, З., Стојковска-Алексовска Р., Улогата на асистивната технологија во процесот на индивидуализација на наставата во инклузивните училишта, Отворете ги прозорците, Скопје, 2013
3. Rose R., Confronting Obstacles to Inclusion, New York: Routledge, 2010
4. Hanks R., Common SENse for the Inclusive Classroom, London & Philadelphia: Jessica Kingsley, 2011
5. Јачова З., Каровска А., Дете со кохлеарен имплант во рамките на инклузивната училница, Скопје: Студио Круг, 2009