ПЕ402З/18: Предучилишна педагогија 2
Студиска програма: | Семестар: | Часови: | Кредити: |
Педагогија | IV | 3+2 | 6 |
Наставник: д–р Лена Дамовска
Цели на предметната програма:
Стекнување знаења за различните аспекти од развојот на предучилишното дете, усвојување на вештини за одредени воспитно-образовни постапки од кои е условен детскиот развој.
Содржина на предметната програма:
Извор и содржини на образование во предучилишниот период; Различни аспекти од развојот на детската личност (Физички развој, Социо-емоционален развој и Когнитвен развој); Игра и играчки; Детска градинка; Дисконтинуитетот помеѓу детската градинка и основното училиште; Мотивација за развој и рано учење во предучилишниот период.
Литература:
1. Seefeldt, C.&Barbour, N Early, Childhood Education, New York: Macmillan, 1994
2. Дамовска, Л., Компатибилноста на предучилишното со основното воспитание и образование, Скопје: Круг, 2000
3. Bruner, J, Kultura obrazovanja, Zagreb: Educa, 1996
4. Satton, B.S., Igračke i kultura, Beograd: Zavod za udžbenike i nastavna sredstva, 1989
5. Haug-Schnabel, G., Agresivnost u dječjem vrtiću, Zagreb: Educa, 1996
6. Greenspan, S., Sigurno dijete, Lekenik: Ostvarenje, 2002
7. Igra i igračke, Beograd: Zavod za udžbenike i nastavna sredstva, 1989