С615И/18: Истражување на медиуми и публика
Студиска програма: | Семестар: | Часови: | Кредити: |
Социологија | VI | 2+1 | 4 |
Наставник: д–р Аница Драговиќ
Цели на предметната програма:
Познавање на концептите во истражувањата на медиумите и публиката. Способност да се применат различни пристапи на текстуална анализа на пораките од различни видови на медиуми. Способност критички да се разберат пазарните истражувања на публиката медиумите.
Содржина на предметната програма:
Специфики на истражување на медиумите и публиката. Aналитички постапки при истражување на медиуми и публика. Анализа на содржина. Дискурзивна анализа. анектирање. Анализа на податоци. Пишување на извештај. Работилници – анализа на податоци.
Литература:
1. Snježana Milivojević, Media Monitoring Manual, A Media Diversity Institute publication with the support of the European Commission, 2003
2. Brigs, K., Kobli. P., Uvod u studije medija, CLIO, 374-467
3. Бригс, К., Кобли, П., Одбрани медиумски текстови (ТВ емисии, популарни списанија)
4. Банкс, М., Визуелни методи во општествените истражувања, Табернакул, 2009