МИС701: Глобално образование и знаење
Студиска програма: | Семестар: | Часови: | Кредити: |
Меѓународни и интеркултурни студии | VII | 3+1 | 6 |
Наставник: д–р Лена Дамовска
Цели на предметната програма:
Образование се појавува како витален дел од движењето за граѓански права, и на локално и на глобално ниво. Тоа е моќна сила која го поттикнува развојот. Преку овој предмет ќе се развие и ќе се поттикне разбирање на образовните процеси и проблеми споделени и меѓусебно поврзани во глобализирани „развиени“ и држави во „развој“; студентите ќе се запознаат со важноста и придонесот на компаративните и меѓународите аспекти на образованието и другите прашања поврзани со професионалите или академските области. Со предметот ќе се обезбеди увид во различни рамки за анализа и голем број на литература во врска со прашањата поврзани со образованието во рамките на глобалниот контекст.
Содржина на предметната програма:
Теми кои ќе учат во овој курс се:
- образовни перспективи и политики, традиции и пристапи на западните и
- незападните општества кон образованието;
- колонијализмот и неговото влијание врз образованието и учењето;
- интеркултурни перспективи на образованието;
- дилеми и прашања во образованието и меѓународниот развој.
- Globalisation, Education and Policy Research, Globalisation and Higher Education, Globalisation, Education Policy and Change; Policy Issues: Gender, Equity, Minorities, and Human Rights; Globalisation, Education and Policy Research: Changing Schools; Globalisation, Education Policy and Reform: Changing Schools; Curriculum in the Global Culture
Литература:
1. Claire McGlynn, Michalinos Zembylas, Zvi Bekerman & Tony Gallagher (eds.), Peace Education in Conflict and Post-Conflict Societies: Comparative Perspectives, New York: Palgrave Macmillan 2009
2. Joseph Zajda, International Handbook on Globalisation, Education and Policy Research Springer 2005