Д503И/18: Педагошка психологија
Студиска програма: | Семестар: | Часови: | Кредити: |
Специјална едукација и рехабилитација | V | 2+1 | 6 |
Наставник: д–р Орхидеја Шурбановска
Цели на предметната програма:
Совладување на поимите и терминологијата од главните области од педагошката психологија. Усвојување на теоретските токувања на процесот на учење и поучување.
Содржина на предметната програма:
Предмет ина педагошката психологија. Видови, методи и техники на училишното учење. Помнење и заборавање. Способност за учење. Мотивација за учење. Социоемоционална атмосфера во класот. Особиони на наставникот. Замор и здодевност. Дисциплина во училиштето. Надареност. Проблем деца. Оценување. Тестови на знаење.
Литература:
1. Đorđević, D. Pedagoška psihologija, Dečije novine, Gornji Milanovac, 1980
2. Vidović, V., Vlahović Štetić, V., Rijavec, M., Miljković, D., Psihologija obrazovanja, Zagreb: IEP, 2003
3. Grgin, T., Edukacijska psihologija, Naklada Slap, Jastrebarsko, 1997
4. Woolfolk, A., Educational psychology, Prentice-Hall, New Jersey, 1987
5. Ивић, И., Пешикан, А., Антић, С., Активно учење, Институт за психологију, Београд, 2001