ПЕ707И/18: Стратегии на поучување
Студиска програма: | Семестар: | Часови: | Кредити: |
Педагогија | VII | 2+1 | 4 |
Наставник: д–р Јасмина Делчева Диздаревиќ
Цели на предметната програма:
Да се добијат научни и продлабочени сознанија за поимите учење и поучување, како и значењето и примената на наставните стратегии во функција на подобрување на квалитетот во воспитно – образовниот процес.
Содржина на предметната програма:
Поим и значење на воспитно образовна стратегија, стратегии во воспитанието, егзистенција, социјализација, индивидуализација, стратегии во образовниот процес, учење и поучување, стратегија на доживување и изразување на доживеаното, сратегија на творештво, на вежбање, критериуми за избор на стратегии во воспитно- образовниот процес, подготовката на наставникот при реализацијата на час со примена на воспитно-образовни стратегии.
Литература:
1. Bognar, L., Matijević, M., Didaktika, Školska knjiga, Zagreb, 2002
2. Вилотијевиќ, М., Дидактика – дидактичке теорије и теорија учења, Научна књига, Београд, 2002
3. Со читање и пишување до критичко мислење, Фондација Институт отворено општество, Скопје, 2004
4. Bakovljev, M., Didaktika, Naučna knjiga, Beograd, 1998