Студиска програма педагогија трет циклус
СТРУКТУРА НА СТУДИСКАТА ПРОГРАМА ЗА ДОКТОРСКИ СТУДИИ ОД ПОЛЕТО ПЕДАГОГИЈА
семестар | ЕКТС | активност по семестар | ги верификува во индекс |
прв семестар | 12 | предмети за стекнување генерички знаења | професорите реализатори |
1.Задолжителен предмет: 4 ЕКТС Научно-истражувачка етика 30% -општ дел Научно-истражувачка етика во педагогијата 70% – посебен дел (Листа број 1) | -Верификува со потпис за присуство наставникот – реализатор за 30% -Верификува со потпис и оцена наставникот-реализатор задолжен за 70% | ||
2. задолжителен предмет/активност: 4 ЕКТС Методологија на научни истражувања 30% Методологија на научни истражувања во образованието 70% | Верификува со потпис и оцена првиот наставник-реализатор за 70% | ||
Изборен предмет: 4 ЕКТС Еден предмет од Листата на изборни предмети од третата група предмети за стекнување на генерички знаења и вештини за истражување – универзитетска листа на изборни предмети од трет циклус студии –Листа број 2) | Верификува со потпис и оцена првиот наставник-реализатор | ||
18 | Изборни предмети од полето и областа на истражување | професорите реализатори | |
4. Изборен предмет од полето на истражување 6 ЕКТС. 5. Изборен предмет од полето на истражување 6 ЕКТС. 6. Изборен предмет од полето на истражување 6 ЕКТС. (Три предмети од Листата на изборни предмети од полето и областа на истражиување – Листа број 3. Секој предмет носи по 6 ЕКТС.) | Верификува со потпис и оцена првиот наставник-реализатор | ||
– | |||
– | |||
семестар | ЕКТС | активност по семестар | ги верификува во индекс |
втор семестар | 12 | Изборни предмети од полето и областа на истражување | професорите реализатори |
7.Изборен предмет од полето на истражување 6 ЕКТС. 8. Изборен предмет од полето на истражување 6 ЕКТС. (Студентот избира два предмети од Листата на изборни предмети од полето и областа на истражиување – Листа број 3. Секој предмет носи по 6 ЕКТС.) | Верификува со потпис и оцена првиот наставник-реализатор | ||
14 | Задолжителна активност: истражувачка работа под менторство (подготовка на предлог проект за докторски труд: достава на пишан материјал од кандидатот и потврда од менторот) | Менторот на кандидатот на начин утврден во актот на единицата | |
4 | Задолжителна активност: годишна конференција (конференцијата во вториот семестар опфаќа критички преглед на постојната литература што се однесува на определен проблем на истражување и можни насоки за изработката на докторскиот труд) | раководител (врз основа на записник) | |
– | |||
– | |||
семестар | ЕКТС | активност по семестар | ги верификува во индекс |
трет семестар | 27 | Задолжителна активност: поднесување на предлог проект за изработка на докторски труд | Менторот на кандидатот на начин утврден во актот на единицата |
3 | Задолжителна активност: докторски семинар (семинарите се изведуваат во третиот и петтиот семестар, заеднички или по научни подрачја, од предавачи по покана и во организација на Школата за докторски студии. Семинарите се задолжителни.) | Раководител (врз основа на записник) | |
– | |||
– | |||
семестар | ЕКТС | активност по семестар | ги верификува во индекс |
четврти семестар | 26 | Задолжителна активност: учество на меѓународни собири во врска со докторскиот труд, што се потврдува со сертификат за учество | менторот на кандидатот на начин утврден во актот на единицата |
4 | Задолжителна активност: годишна конференција (конференцијата во четвртиот семестар опфаќа изработка на предлог проект за докторскиот труд, рецензиран од тричлена комисија) | раководител (врз основа на записник) | |
– | |||
– | |||
семестар | ЕКТС | активност по семестар | ги верификува во индекс |
петти семестар | 27 | Задолжителна активност: објавување на дел од оригиналните резултати од докторскиот труд (според член 2 точка 24 од Законот за високото образование „Службен весник на Република Македонија “бр. 82/2018) | менторот на кандидатот на начин утврден во актот на единицата |
3 | задолжителен предмет/активност: докторски семинар (семинарите се изведуваат во третиот и петтиот семестар, заеднички или по научни подрачја, од предавачи по покана и во организација на Школата за докторски студии. Семинарите се задолжителни. ) | раководител (врз основа на записник) | |
– | |||
– | |||
семестар | ЕКТС | активност по семестар | ги верификува во индекс |
шести семестар | 4 | задолжителен предмет/активност: годишна конференција (конференцијата во шестиот семестар опфаќа презентација на дел од резултатите од докторскиот труд, рецензиран од тричлена комисија) | раководител (врз основа на записник) |
26 | задолжителен предмет/активност: одбрана на докторскиот труд | менторот на кандидатот на начин утврден во актот на единицата |
Листа бр. 1 – ЗАДОЛЖИТЕЛНИ ПРЕДМЕТИ ОД ОБУКАТА ЗА ИСТРАЖУВАЊЕ
КОД | часови | ПРЕДМЕТ | Реализатор/и на наставата | кредити |
ФЗФП1 | 30 | Научно-истражувачка етика (општ дел за сите студиски програми на трет циклус студии -30%) | 30% општ дел Проф. д-р Дејан Донев | 4 |
Научно-истражувачка етика во педагогијата (задолжителен предмет од Школата за докторски студии – посебен дел – 70%) | 70% посебен дел Проф. д-р Анета Баракоска | |||
ФЗФП2 | 30 | Методологија на научни истражувања (општ дел – 30%) | Проф. д-р Наташа Ангелоска Галевска | 4 |
Методологија на научни истражувања во образованието (посебен дел – 70%) | Проф. д-р Наташа Ангелоска Галевска Проф. д-р Елизабета Томевска Илиевска |
Листа бр. 2 – ДРУГИ ПРЕДМЕТИ ОД ОБУКАТА ЗА ИСТРАЖУВАЊЕ (студентот избира еден предмет од листата на УКИМ)
КОД | часови | ПРЕДМЕТ | Реализатор/и на наставата | кредити |
ФЗФП3 | 30 | Статистичка анализа на податоци | Проф. д-р Наташа Ангелоска Галевска | 4 |
* | 30 | * | * | 4 |
*Останатите предмети се понудени на листата на предмети на УКИМ на следниот линк:
http://ukim.edu.mk/dokumenti_m/368_Univerzitetska_2018_22102018.pdf
ЛИСТА БР. 3 – ИЗБОРНИ ПРЕДМЕТИ ОД ПОЛЕТО И ОБЛАСТА НА ИСТРАЖУВАЊЕ(студентот избира пет предмети од кои три во I семестар и два предмети во II семестар)
КОД | часови | ПРЕДМЕТ | Реализатор/и на наставата | кредити |
ПЕД01 | 30 | АЛТЕРНАТИВНИ ПРИСТАПИ ВО РАНОТО УЧЕЊЕ И РАЗВОЈ | Проф. д-р Лена Дамовска Проф. д-р Алма Тасевска | 6 |
ПЕД02 | 30 | ДИДАКТИЧКО МЕТОДСКИ ПРИОДИ НА НАСТАВАТА ОД ЈАЗИЧНО И УМЕТНИЧКО ПОДРАЧЈЕ | Проф. д-р Јасмина Делчева- Диздаревиќ Проф. д-р Елизабета Томевска Илиевска | 6 |
ПЕД03 | 30 | ДИДАКТИЧКО МЕТОДСКИ ПРИОДИ НА НАСТАВАТА ОД МАТЕМАТИЧКО И ПРИРОДНО-НАУЧНО ПОДРАЧЈЕ | Проф. д-р Јасмина Делчева- Диздаревиќ | 6 |
ПЕД04 | 30 | ЕВРОПСКИ МОДЕЛИ НА СОЦИЈАЛНО-ПЕДАГОШКА РАБОТА | Проф. д-р Сузана Миовска-Спасева Проф. д-р Борче Костов | 6 |
ПЕД05 | 30 | ИНДИКАТОРИ НА КВАЛИТЕТОТ ЗА РАНО ОБРАЗОВАНИЕ | Проф. д-р Алма Тасевска | 6 |
ПЕД06 | 30 | ИНТЕРАКТИВНИ КОМПЕТЕНЦИИ – РАЗВОЈ И ИМПЛЕМЕНТАЦИЈА | Проф. д-р Елизабета Томевска Илиевска | 6 |
ПЕД07 | 30 | КВАНТИТАТИВНИ И КВАЛИТАТИВНИ ПРИСТАПИ НА ИСТРАЖУВAЊЕ НА ПЕДАГОШКИТЕ ПОЈАВИ | Проф. д-р Наташа Ангелоска-Галевска Проф. д-р Елизабета Томевска Илиевска | 6 |
ПЕД08 | 30 | КОМПАРАТИВНА ОБРАЗОВНА ПОЛИТИКА | Проф.д-р Сузана Миовска-Спасева Проф. д-р Анета Баракоска | 6 |
ПЕД09 | 30 | КОМПАТИБИЛНОСТА НА ПРОГРАМСКИТЕ ПОДРАЧЈА ВО ПРЕДУЧИЛИШНА И РАНА УЧИЛИШНА ВОЗРАСТ | Проф. д-р Лена Дамовска Проф. д-р Алма Тасевска | 6 |
ПЕД10 | 30 | КОНЦЕПТОТ НА ДОЖИВОТНО УЧЕЊЕ | Проф. д-р Елена Ризова | 6 |
ПЕД11 | 30 | КУРИКУЛУМ НА СОВРЕМЕНОТО УЧИЛИШТЕ | Проф. д-р Вера Стојановска Проф. д-р Јасмина Делчева- издаревиќ | 6 |
ПЕД12 | 30 | КУРИКУЛУМИ ЗА РАНО ОБРАЗОВАНИЕ | Проф. д-р Лена Дамовска | 6 |
ПЕД13 | 30 | МЕТОДСКИ ПРИОДИ НА ИГРОВНАТА АКТИВНОСТ | Проф. д-р Алма Тасевска | 6 |
ПЕД14 | 30 | МОДЕЛИРАЊЕ НА НАСТАВНИОТ ПРОЦЕС | Проф. д-р Вера Стојановска Проф. д-р Јасмина Делчева- Диздаревиќ | 6 |
ПЕД15 | 30 | МУЛТИМЕДИЈАЛНА ДИДАКТИКА | Проф. д-р Вера Стојановска | 6 |
ПЕД16 | 30 | МУЛТИСЕКТОРСКО ПАРТНЕРСТВО ВО СОЦИЈАЛНО-ПЕДАГОШКАТА РАБОТА | Проф. д-р Сузана Миовска-Спасева Проф. д-р Анета Баракоска | 6 |
ПЕД17 | 30 | НАПРЕДНИ СТАТИСТИЧКИ ПОСТАПКИ ВО ПЕДАГОШКИТЕ ИСТРАЖУВАЊА | Проф. д-р Наташа Ангелоска-Галевска | 6 |
ПЕД18 | 30 | НОВИ ТРЕНДОВИ ВО ПРЕДУЧИЛИШНОТО ВОСПИТАНИЕ И ОБРАЗОВАНИЕ | Проф. д-р Лена Дамовска | 6 |
ПЕД19 | 30 | ОБРАЗОВАНИЕТО И ПОЛИТИКАТА | Проф. д-р Анета Баракоска Проф. д-р Борче Костов | 6 |
ПЕД20 | 30 | ОСИГУРУВАЊЕ КВАЛИТЕТ ВО ОБРАЗОВАНИЕТО | Проф. д-р Зоран Велковски Проф. д-р Елена Ризова | 6 |
ПЕД21 | 30 | ПЕДАГОШКА ПРЕВЕНЦИЈА НА НАРУШЕНО ОДНЕСУВАЊЕ НА ДЕЦАТА И МЛАДИТЕ | Проф. д-р Борче Костов | 6 |
ПЕД22 | 30 | ПЕРСПЕКТИВИТЕ НА ОБРАЗОВАНИЕТО НА ВОЗРАСНИТЕ | Проф. д-р Зоран Велковски | 6 |
ПЕД23 | 30 | ПРЕТПРИЕМНИШТВО И МЕНАЏМЕНТ ВО ОБРАЗОВАНИЕТО НА ВОЗРАСНИТЕ | Проф. д-р Зоран Велковски Проф. д-р Елена Ризова | 6 |
ПЕД24 | 30 | РАЗВОЈ НА ЧОВЕЧКИ РЕСУРСИ И МЕНАЏМЕНТ СО ЗНАЕЊЕТО | Проф. д-р Зоран Велковски Проф. д-р Елена Ризова | 6 |
ПЕД25 | 30 | СЛЕДЕЊЕ И ВРЕДНУВАЊЕ НА ДЕЦА СО ПОСЕБНИ ОБРАЗОВНИ ПОТРЕБИ | Проф. д-р Наташа Ангелоска-Галевска Проф. д-р Борче Костов | 6 |
ПЕД26 | 30 | СЛОБОДНОТО ВРЕМЕ KAKO СОВРЕМЕНА ПЕДАГОШКА КАТЕГОРИЈА | Проф. д-р Анета Баракоска Проф. д-р Борче Костов | 6 |
ПЕД27 | 30 | СОВРЕМЕНИ ПРИСТАПИ ВО КОМПАРАТИВНОТО ПРОУЧУВАЊЕ НА ОБРАЗОВАНИЕТО | Проф. д-р Сузана Миовска-Спасева Проф.д-р Наташа Ангелоска-Галевска | 6 |
ПЕД28 | 30 | СТРАТЕГИИ НА ВИЗУЕЛНА, ГРАФИЧКА И СИМБОЛИЧКА КОМУНИКАЦИЈА ВО НАСТАВАТА | Проф. д-р Јасмина Делчева- Диздаревиќ Проф. д-р Елизабета Томевска Илиевска | 6 |
ПЕД29 | 30 | ТЕОРИСКИ ПАРАДИГМИ ВО ПЕДАГОШКАТА НАУКА | Проф. д-р Анета Баракоска | 6 |
ПЕД30 | 30 | ТЕОРИСКИ ПРИСТАПИ ВО СОЦИЈАЛНАТА ПЕДАГОГИЈА | Проф. д-р Сузана Миовска-Спасева | 6 |
ПЕД31 | 30 | УПРАВУВАЊЕ И СТРУЧНО-ПЕДАГОШКО ВОДЕЊЕ НА УЧИЛИШТЕТО | Проф. д-р Вера Стојановска | 6 |
Решението за акредитација и почеток на студиската програма може да ги видите на следниот линк:
Решение за акредитација и почеток на работа на студиска програма – Педагогија