Студиска програма дефектологија трет циклус
СТРУКТУРА НА СТУДИСКАТА ПРОГРАМА ЗА ДОКТОРСКИ СТУДИИ ОД ПОЛЕТО ДЕФЕКТОЛОГИЈА
семестар | ЕКТС | активност по семестар | припадност на предмет/активност согласно ЗВО |
прв семестар | – | Задолжителни предмети | – |
3 | Етика во научноистражувачката работа од областа | Академска обука | |
3 | Методологија на научноистражувачката работа од областа | Академска обука | |
Вкупно | 6 | ||
прв семестар | – | Изборни предмети | – |
6 | Предмет за стекнување генерички знаења и вештини за истражување од универзитетска листа на изборни предмети | Академска обука | |
6 | Предмет од студиската програма за стекнување напредни знаења (Задолжителен или изборен) | Академска обука | |
6 | Предмет од студиската програма за стекнување напредни знаења (Задолжителен или изборен) | Академска обука | |
6 | Предмет од студиската програма за стекнување напредни знаења | Академска обука | |
Вкупно | 24 | ||
– | |||
– | |||
семестар | ЕКТС | активност по семестар | припадност на предмет/активност согласно ЗВО |
втор семестар | – | Изборни предмети | – |
6 | Предмет од студиската програма за стекнување напредни знаења | Академска обука | |
6 | Предмет од студиската програма за стекнување напредни знаења | Академска обука | |
Вкупно | 12 | ||
Задолжителни предмети | |||
14 | Истражувачка работа под менторство (подготовка на предлог-докторски проект) | Независен истражувачки проект под менторство (докторски проект) | |
4 | Прва годишна конференција | Предавања и друг вид на комуникациски активности | |
Вкупно | 18 | ||
– | |||
– | |||
семестар | ЕКТС | активност по семестар | припадност на предмет/активност согласно ЗВО |
трет семестар | – | Задолжителни предмети | – |
27 | Предлог-докторски проект | Независен истражувачки проект под менторство (докторски проект) | |
3 | Прв докторски семинар | Предавања и друг вид на комуникациски активности | |
Вкупно | 30 | ||
– | |||
– | |||
семестар | ЕКТС | активност по семестар | припадност на предмет/активност согласно ЗВО |
четврти семестар | – | Задолжителни предмети | – |
20 | Изработка на докторскиот труд | Изработка и јавна одбрана на докторскиот труд врз основа на докторскиот проект | |
6 | Меѓународна мобилност | Меѓународна мобилност | |
4 | Втора годишна конференција | Предавања и друг вид на комуникациски активности | |
Вкупно | 30 | ||
– | |||
– | |||
семестар | ЕКТС | активност по семестар | ги верификува во индекс |
петти семестар | – | Задолжителни предмети | – |
20 | Активности за објавувањето на два труда во референтна научна публикација | Објавување во референтни научни публикации и активно учество на меѓународни собири во врска со докторскиот труд | |
7 | Учество на меѓународен собир | Објавување во референтни научни публикации и активно учество на меѓународни собири во врска со докторскиот труд | |
3 | Втор докторски семинар | Предавања и друг вид на комуникациски активности | |
Вкупно | 30 | ||
– | |||
– | |||
семестар | ЕКТС | активност по семестар | ги верификува во индекс |
шести семестар | – | Задолжителни предмети | – |
4 | Трета годишна конференција | Предавања и друг вид на комуникациски активности | |
26 | Одбрана на докторскиот труд | Изработка и јавна одбрана на докторскиот труд врз основа на докторскиот проект |
КОД | часови | ПРЕДМЕТ | Реализатор/и на наставата | кредити |
FZF01 | 30 | Етика во научноистражувачката работа од областа | Проф. д-р Сузана Симоновска | 3 |
FZF02 | 30 | Методологија на научноистражувачката работа од областа | проф. д-р Наташа Ангеловска Галевска проф. д-р Владимир Трајковски | 3 |
Листа нa изборни предмети од третата група предмети за стекнување генерички знаења и вештини за истражување – Универзитетска листа на изборни предмети од трет циклус студии
КОД | часови | ПРЕДМЕТ | Реализатор/и на наставата | кредити |
U22S02P01 | 30 | Квантитативни и квалитативни методи на истражување | Проф.д-р Наташа Ангелоска Галевска Проф.д-р Зора Јачова Проф. д-р Владимир Трајковски | 6 |
U22S02P02 | 30 | Академско пишување и објавување | Проф. д-р Владимир Трајковски Проф. д-р Наташа Ангелоска Галевска Проф. д-р Зора Јачова | 6 |
Табела 6.2.Изборни наставни предмети на студиската програма
КОД | часови | ПРЕДМЕТ | Семестар | Научна област на која му припаѓа изборниот предмет | кредити |
S02P01 | 30 | Современи аспекти во рехабилитацијата на лицата со попреченост | I или II | дефектологија, ортопедагогија | 6 |
S02P02 | 30 | Современи аспекти во едукацијата на лицата со попреченост | I или II | дефектологија, ортопедагогија, методика | 6 |
S02P03 | 30 | Современи аспекти во едукацијата на лицата со аутизам | I или II | дефектологија, ортопедагогија, методика | 6 |
S02P04 | 30 | Процена на психомоторниот развој на лицата со попреченост | I или II | дефектолошка дијагностика | 6 |
S02P05 | 30 | Новини во раната интервенција и едукација на лицата со интелектуална попреченост | I или II | дефектологија, ортопедагогија, методика | 6 |
S02P06 | 30 | Методски пристапи во едукацијата на глувите и наглувите лица | I или II | дефектологија, ортопедагогија, методика, сурдологија | 6 |
S02P07 | 30 | Истражувања на говорот и јазикот кај слушно оштетените деца | I или II | дефектологија, ортопедагогија, сурдологија | 6 |
S02P08 | 30 | Истражувања во инклузивното образование | I или II | дефектологија, ортопедагогија, методика | 6 |
S02P09 | 30 | Современи медицински тенденции кај Down синдром | I или II | медицински основи на инвалидноста | 6 |
S02P10 | 30 | Первазивни развојни нарушувања | I или II | медицински основи на инвалидноста, аутизам | 6 |
S02P11 | 30 | Истражувања во рехабилитацијата и едукацијата на лицата со оштетен вид | I или II | дефектологија, ортопедагогија, методика | 6 |
S02P12 | 30 | Семејство на деца со пречки во развојот | I или II | дефектологија, ортопедагогија, методика | 6 |
S02P13 | 30 | Рана инклузија на децата со пречки во развојот | I или II | дефектологија, ортопедагогија | 6 |
S02P14 | 30 | Церебрална парализа | I или II | дефектологија, ортопедагогија | 6 |
S02P15 | 30 | Креативна терапија | I или II | дефектологија, ортопедагогија | 6 |
S02P16 | 30 | Сексуален развој и воспитание на лицата со попреченост | I или II | дефектологија, заштита и помош на хендикепирани, методика | 6 |
S02P17 | 30 | Колаборативни и консултативни пристап во раната интервенција | I или II | дефектологија, ортопедагогија | 6 |
S02P18 | 30 | Мултисензорни пристапи за ученици со специфични тешкотии во читањето и пишувањето | I или II | дефектологија, ортопедагогија, методика | 6 |
S02P19 | 30 | Самозастапување на лицата со попреченост | I или II | заштита и помош на хендикепирани | 6 |
Наставник | Научно поле и област во кои што е стекнат научниот степен доктор на науки | Наставно- научна област во која е избран наставникот | Предмети на кои наставникот се јавува како носител |
Сузана Симоновска | Доктор по филозофски науки | Историја на родот и полот, етика, социјална и културна антропологија | – Етика во научно истражувачката работа од областа |
Наташа Ангелоска Галевска | Доктор на педагошки науки | Методологија на научни истражувања и статистика | – Методологија на научноистражувачката работа од областа -Квантитативни и квалитативни методи на истражување – Академско пишување и објавување |
Владимир Трајковски | Доктор по дефектолошки науки | Физиологија со функционална анатомија и хумана генетика, под број 30118 (друго) и медицински основи на инвалидноста, аутизам и медицинска рехабилитација на моторните нарушувања | – Методологија на научноистражувачката работа од областа – Квантитативни и квалитативни методи на истражување – Академско пишување и објавување – Современи медицински тенденции кај Down синдром – Первазивни развојни нарушувања |
Зора Јачова | Доктор по дефектологија | Методика, дефектологија, ортопедагогија и логопедија. | – Квантитативни и квалитативни методи на истражување – Академско пишување и објавување Современи аспекти во едукацијата на лицата со попреченост – Методски пристапи во едукацијата на глувите и наглувите лица Истражувања на говорот и јазикот кај слушно оштетените деца – Истражувања во инклузивното образование – Семејство на деца со пречки во развојот |
Горан Ајдински | Доктор по дефектолошки науки | Општа дефектологија, олиогофренологија и дефектолошка дијагностика. | – Современи аспекти во рехабилитацијата на лицата со попреченост – Процeна на психомоторниот развој на лицата со попреченост – Новини во раната интервенција и едукација на лицата со интелектуална попреченост -Истражувања во инклузивното образование |
Јасмина Ковачевиќ | Сурдологија | Сурдологија | – Методски пристапи во едукацијата на глувите и наглувите лица -Истражувања на говорот и јазикот кај слушно оштетените деца |
Даниела Димитрова Радојичиќ | Доктор на дефектолошки науки | Дефектологија, методика и ортопедагогија | – Современи аспекти во едукацијата на лицата со попреченост – Истражувања во рехабилитацијата и едукацијата на лицата со оштетен вид – Семејство на деца со пречки во развојот Рана инклузија на децата со пречки во развојот |
Наташа Чичевска-Јованова | Доктор на дефектолошки науки | Дефектологија, методика и ортопедагогија. | – Современи аспекти во едукацијата на лицата со попреченост – Современи аспекти во едукацијата на лицата со аутизам – Семејство на деца со пречки во развојот – Рана инклузија на децата со пречки во развојот – Церебрална парализа |
Оливера Рашиќ-Цаневска | Доктор на дефектолошки науки | Дефектологија, методика и ортопедагогија | – Современи аспекти во рехабилитацијата на лицата со попреченост – Рана инклузија на децата со пречки во развојот – Церебрална парализа Креативна терапија – Сексуален развој и воспитание на лицата со попреченост |
Александра Каровска Ристовска | Доктор по дефектолошки науки | Дефектологија, ортопедагогија и дефектолошка дијагностика | – Современи аспекти во рехабилитацијата на лицата со попреченост – Истражувања во инклузивното образование – Сексуален развој и воспитание на лицата со попреченост – Колаборативни и консултативни пристап во раната интервенција – Мултисензорни пристапи за ученици со специфични тешкотии во читањето и пишувањето |
Наташа Станојковска Трајковска | Доктор на дефектолошки науки | Дефектологија, методика и заштита и помош на хендикепирани | – Современи аспекти во едукацијата на лицата со аутизам – Сексуален развој и воспитание на лицата со попреченост – Самозастапување на лицата со попреченост |
Решението за акредитација и почеток на студиската програма може да ги видите на следниот линк:
Решение за акредитација и почеток на работа на студиска програма – Дефектологија