ПЕ507И/18: Менторство и туторство
Студиска програма: | Семестар: | Часови: | Кредити: |
Педагогија | V | 2+1 | 4 |
Наставник: д-р Алма Тасевска
Цели на предметната програма:
Студентите да стекнат вештини и способности за менторско и туторско водење, поддршка и насочување, совладување на техниките и методите на менторство и туторство на ученици, соученици и колеги (врсничко поучување и водење).
Содржина на предметната програма:
Терминолошка идентификација – менторирање и туторство, модели и стилови во интеракцијата (ментор-менториран субјект, тутор-ученик/студент, стилови на водење, он-лине и Е-менторирање и туторство, симулирање на ситуационо водење, изработка и примена на протокол и следење на напредувањето и ефектите од менторството и туторството.)
Литература:
1. Dizdarević, M. i Vučetić D. V., Tutorski priročnik, Univerza Ljubljana, 2007
2. Kajtna, T., Vodenje – mentorstvo (situacisko vodenje), ЕSS, 2007
3. Svetlik, I. i dr., Tutorski sistemi, Univerza Ljubljana, 2007