ПЕ406И/18: Воспитна работа со деца со пречки во поведението
Студиска програма: | Семестар: | Часови: | Кредити: |
Педагогија | IV | 3+1 | 5 |
Наставник: д–р Борче Костов
Цели на предметната програма:
Усвојување на основните поими за деца со пречки во поведението, стекнување знаења за асоцијалното однесување на децата и младите и педагошките услови за спречување на асоцијалното однесување на учениците, запознавање со воспитните мерки во работата со децата со пречки во поведението и карактеристиките на работата на социјалниот педагог со овие деца.
Содржина на предметната програма:
Определување на основните поими за асоцијално однесување и деца со пречки во поведението; Семејството и асоцијалното однесување на децата и младите; Асоцијалното однесување на учениците и неговото спречување; Интеракција на семејството и училиштето во решавањето на асоцијалното однесување на учениците со пречки во поведението; Училишно насилство; Формирање на безбедна средина во училиштето; Современото училиште и проблемите на воспитен план; Малолетничка деликвенција; Историски осврт на малолетничката деликвенција; Воспитни мерки и воспитна работа со децата со пречки во поведението.
Литература:
1. Борче Костов, Воспитна работа со деца со пречки во поведението, скрипта за интерна употреба
2. Josipa Bašić, Teorije prevencije: prevencija poremećaja u ponašanju i rizičnih ponašanja djece i mladih, Školska knjiga, Zagreb, 2009
3. Dejana Bouillet, Slobodan Uzelac, Osnove socijalne pedagogijе (I dio, 6. Temelji, moć i granice socijalno-pedagoških intervencija), Školska knjiga, Zagreb