С814И/18: Економија и култура
Студиска програма: | Семестар: | Часови: | Кредити: |
Социологија | VIII | 2+1 | 4 |
Наставник: д–р Милева Ѓуровска
Цели на предметната програма:
Стекнување на знаења за влијанието на културата врз економското однесување на поединците, односно за поврзаноста меѓу културата и општеството. Вештини за дејстување во доменот на културниот менаџмент.
Содржина на предметната програма:
Етосот на трудот; Компаративна анализа за влијанието на културата врз економијата (Јапонија, Германија, Франција, САД). Економија во културата – како функционира пазарот на уметнички дела; Начин на функционирање на културните претпријатија.
Литература:
1. Милева Ѓуровска, Социологија на трудот, Филозофски Факултет, Скопје, 2015, 180-230
2. Милева Ѓуровска, Култура и економија, Социолошка ревија, 2006
3. G. Hofstede, Dimensions of National Cultures in Fifty Countries and Three Regions, Cross-Cultural Psychology, 1983, pp. 335–355.