ПЕДАГОШКИ НАУКИ 2023
Реден број | Код на предметот | Назив на наставниот предмет | Семестар | Фонд на часови | ЕКТС |
1. | П1/101-З/23 | Педагошки правци и учења | I (прв) | 20 | 9 |
2. | П1/102-З/23 | Настава и учење | I (прв) | 20 | 9 |
3. | П1/103-З/23 | Образовни реформи во Европската Унија | I (прв) | 20 | 9 |
Изборен предмет од листата на изборни предмети таб.6.2 | I (прв) | 6 | 3 | ||
4. | П1/204-З/23 | Планирање на научното истражување/ Research planning | II (втор) | 20 | 9 |
Изборен предмет од листата на изборни предмети таб.6.2 | II (втор) | 6 | 3 | ||
Изборен предмет од листата на изборни предмети таб.6.2 | II (втор) | 6 | 3 | ||
Магистерски труд | 15 |
Изборни Предмети
Реден број | Код | Назив на предметот | Семестар | Фонд на часови | ЕКТС | Единица |
1. | П1/101-И/23 | Воспитанието и општествените промени | I (прв) | 6 | 3 | Филозофски факултет – Скопје |
2. | П1/102-И/23 | Воспитно-образовен систем на Република Македонија | I (прв) | 6 | 3 | Филозофски факултет – Скопје |
3. | П1/103-И/23 | Доживотно учење во организација која учи | I (прв) | 6 | 3 | Филозофски факултет – Скопје |
4. | П1/104-И/23 | Ефективно училиште | I (прв) | 6 | 3 | Филозофски факултет – Скопје |
5. | П1/105-И/23 | Комуникации во образовните институции | I (прв) | 6 | 3 | Филозофски факултет – Скопје |
6. | П1/106-И/23 | Нови концепти во раното учење | I (прв) | 6 | 3 | Филозофски факултет – Скопје |
7. | П1/107-И/23 | Педагошка работа со ранливи Лица | I (прв) | 6 | 3 | Филозофски факултет – Скопје |
8. | П1/108-И/23 | Позитивно родителство | I (прв) | 6 | 3 | Филозофски факултет – Скопје |
9. | П1/109-И/23 | Статистичка обработка на податоци | I (прв) | 6 | 3 | Филозофски факултет – Скопје |
10. | П1/110-И/23 | Училиштето и општествената средина | I (прв) | 6 | 3 | Филозофски факултет – Скопје |
11. | П1/211-И/23 | Воспитна работа во слободното време | II (втор) | 6 | 3 | Филозофски факултет – Скопје |
12. | П1/212-И/23 | Евалуација на воспитно-образовниот процес | II (втор) | 6 | 3 | Филозофски факултет – Скопје |
13. | П1/213-И/23 | Игровни стратегии за учење и развој | II (втор) | 6 | 3 | Филозофски факултет – Скопје |
14. | П1/214-И/23 | Интеракативни модели за развивање на педагошките компетенции | II (втор) | 6 | 3 | Филозофски факултет – Скопје |
15. | П1/215-И/23 | Квалитативни методи на истражување | II (втор) | 6 | 3 | Филозофски факултет – Скопје |
16 | П1/216-И/23 | Квантитативни методи на истражување | II (втор) | 6 | 3 | Филозофски факултет – Скопје |
17. | П1/217-И/23 | Образование за развој | II (втор) | 6 | 3 | Филозофски факултет – Скопје |
18. | П1/218-И/23 | Описменување и основно образование на возрасните во Република Македонија | II (втор) | 6 | 3 | Филозофски факултет – Скопје |
19. | П1/219-И/23 | Отворен курикулум | II (втор) | 6 | 3 | Филозофски факултет – Скопје |
20. | П1/220-И/23 | Подрачја на социјално-педагошка работа | II (втор) | 6 | 3 | Филозофски факултет – Скопје |
21. | П1/221-И/23 | Професионалниот развој на воспитувачите | II (втор) | 6 | 3 | Филозофски факултет – Скопје |
22. | П1/222-И/23 | Развој на курикулум | II (втор) | 6 | 3 | Филозофски факултет – Скопје |
23. | П1/223-И/23 | Современи воспитно-образовни системи | II (втор) | 6 | 3 | Филозофски факултет – Скопје |
24. | П1/224-И/23 | Современи образовни технологии | II (втор) | 6 | 3 | Филозофски факултет – Скопје |
25. | П1/225-И/23 | Социјално-педагошка работа со детски престапници | II (втор) | 6 | 3 | Филозофски факултет – Скопје |
26. | П1/226-И/23 | Стандарди за рано учење и развој | II (втор) | 6 | 3 | Филозофски факултет – Скопје |
27 | П1/227-И/23 | Техники за учење и поучување на возрасните | II (втор) | 6 | 3 | Филозофски факултет – Скопје |