Студиска програма психологија трет циклус
СТРУКТУРА НА СТУДИСКАТА ПРОГРАМА ЗА ТРЕТ ЦИКЛУС – ДОКТОРСКИ СТУДИИ ОД ПОЛЕТО ПСИХОЛОГИЈА
семестар | ЕКТС | активност по семестар | ги верификува во индекс |
прв семестар | 12 | предмети за стекнување генерички знаења | професорите реализатори |
1.задолжителен предмет/активност: Научноистражувачка етика 4 ЕКТС | |||
2.задолжителен предмет/активност: Методологија на научноистражувачката работа 4 ЕКТС | |||
3 .изборен предмет/активност: еден предмет од Листата на изборни предмети од третата група предмети за стекнување на генерички знаења и вештини за истражување – универзитетска листа на изборни предмети од трет циклус студии 4 ЕКТС | |||
18 | 4. изборен предмет/активност: предавања и друг вид на комуникациски активности (предмети од полето и областа на истражување) 6 ЕКТС | професорите реализатори | |
18 | 5. изборен предмет/активност: предавања и друг вид на комуникациски активности (предмети од полето и областа на истражување) 6 ЕКТС | професорите реализатори | |
18 | 6. изборен предмет/активност: предавања и друг вид на комуникациски активности (предмети од полето и областа на истражување) 6 ЕКТС | професорите реализатори | |
– | |||
– | |||
семестар | ЕКТС | активност по семестар | ги верификува во индекс |
втор семестар | 12 | 1. изборен предмет/активност: предавања и друг вид на комуникациски активности (предмети од полето и областа на истражување) 6 ЕКТС | професорите реализатори |
12 | 2. изборен предмет/активност: предавања и друг вид на комуникациски активности (предмети од полето и областа на истражување) 6 ЕКТС | професорите реализатори | |
14 | задолжителен предмет/активност: истражувачка работа под менторство (подготовка на предлог проект за докторски труд: достава на пишан материјал од кандидатот и потврда од менторот) | Менторот на кандидатот на начин утврден во актот на единицата | |
4 | задолжителен предмет/активност: годишна конференција (конференцијата во вториот семестар опфаќа критички преглед на постојната литература што се однесува на определен проблем на истражување и можни насоки за изработката на докторскиот труд) | раководител (врз основа на записник) | |
– | |||
– | |||
семестар | ЕКТС | активност по семестар | ги верификува во индекс |
трет семестар | 27 | задолжителен предмет/активност: поднесување на предлог проект за изработка на докторски труд | менторот на кандидатот на начин утврден во актот на единицата |
3 | задолжителен предмет/активност: докторски семинар (семинарите се изведуваат во третиот и петтиот семестар, заеднички или по научни подрачја, од предавачи по покана и во организација на Школата за докторски студии. Семинарите се задолжителни.) | раководител (врз основа на записник) | |
– | |||
– | |||
семестар | ЕКТС | активност по семестар | ги верификува во индекс |
четврти семестар | 26 | задолжителен предмет/активност: учество на меѓународни собири во врска со докторскиот труд, што се потврдува со сертификат за учество | менторот на кандидатот на начин утврден во актот на единицата |
4 | задолжителен предмет/активност: годишна конференција (конференцијата во четвртиот семестар опфаќа изработка на предлог проект за докторскиот труд, рецензиран од тричлена комисија) | раководител (врз основа на записник) | |
– | |||
– | |||
семестар | ЕКТС | активност по семестар | ги верификува во индекс |
петти семестар | 27 | задолжителен предмет/активност: објавување на дел од оригиналните резултати од докторскиот труд (во смисла на член 2 точка 24 од Законот за високото образование „Службен весник на Република Македонија “бр. 82/2018) | менторот на кандидатот на начин утврден во актот на единицата |
3 | задолжителен предмет/активност: докторски семинар (семинарите се изведуваат во третиот и петтиот семестар, заеднички или по научни подрачја, од предавачи по покана и во организација на Школата за докторски студии. Семинарите се задолжителни. ) | раководител (врз основа на записник) | |
– | |||
– | |||
семестар | ЕКТС | активност по семестар | ги верификува во индекс |
шести семестар | 4 | задолжителен предмет/активност: годишна конференција (конференцијата во шестиот семестар опфаќа презентација на дел од резултатите од докторскиот труд, рецензиран од тричлена комисија) | раководител (врз основа на записник) |
26 | задолжителен предмет/активност:одбрана на докторскиот труд | менторот на кандидатот на начин утврден во актот на единицата |
Прилог 5
Научноистражувачка етика
КОД | часови | ПРЕДМЕТ | Реализатор/и на наставата | кредити |
ФЗФПС1 | 30 | Научно-истражувачка етика (општ дел за сите студиски програми на трет циклус студии) | 30% општ дел Проф. Николина Кениг | 4 |
ФЗФП1 | 30 | Научноистражувачка етика со примена и примери во подрачјето на општествените науки од полето психологија (задолжителен предмет од Школата за докторски студии) | 70% посебен дел проф. д-р Николина Кениг | 4 |
ЛИСТА БР. 1
КОД | часови | ПРЕДМЕТ | Реализатор/и на наставата | кредити |
ФЗФПС3 | 30 | Методологија на научноистражувачката работа (општ дел за сите студиски програми на трет циклус студии) | 30% општ дел Проф. д-р Виолета Петроска Бешка | 4 |
ФЗФПС3 | 30 | Методологија на научноистражувачката работа со примена и примери во подрачјето на општествените науки (во полето психологија) | 70% посебен дел проф. д-р Виолета Петроска Бешка | 4 |
ЛИСТА БР. 2 (студентот избира еден предмет) Листа на други предмети од обуката за истражување „Листа на УКИМ“
КОД | часови | ПРЕДМЕТ | Реализатор/и на наставата | кредити |
30 | Квантитативни методи на истражување во психологијата | проф. д-р Виолета Петроска-Бешка проф. д-р Билјана Блажевска Стоилковска | 4 |
Листа бр. 3: Изборен предмет од полето, областа и од потесната област на истражување (студентот избира три предмети во прв семестар и два предмети во втор семестар, во согласност со областа на докторскиот труд)
КОД | часови | ПРЕДМЕТ | Реализатор/и на наставата | кредити |
ПС1 | 30 | Нови идеи и трендови во психологијата | проф. д-р Елена Ачковска Лешковска и проф. д-р Ана Фрицханд | 6 |
ПС2 | 30 | Општа психологија | проф.д-р Виолета Арнаудова проф.д-р Елена Ачковска Лешковска проф.д-р Огнен Спасовски | 6 |
ПС3 | 30 | Психологија на личноста | проф. д-р | 6 |
ПС4 | 30 | Развојна психологија | проф. д-р Ана Фрицханд | 6 |
ПС5 | 30 | Педагошка психологија | проф. д-р Виолета Арнаудова проф. д-р Елена Ачковска Лешковска проф. д-р Орхидеја Шурбановска | 6 |
ПС6 | 30 | Социјална психологија | проф. д-р Михајло Поповски | 6 |
ПС7 | 30 | Психологија на трудот и организацијата | проф. д-р Билјана Блажевска Стоилковска | 6 |
ПС8 | 30 | Клиничка психологија | проф. д-р Катерина Наумова | 6 |
ПС9 | 30 | Психометрија | проф. д-р Николина Кениг | 6 |
ПС10 | 30 | Современи сознанија од истражувањата на емоциите | проф. д-р Виолета Арнаудова | 6 |
ПС11 | 30 | Применета позитивна психологија | проф. д-р Огнен Спасовски | 6 |
ПС12 | 30 | Еволуциски основи на однесувањето на луѓето | проф. д-р Огнен Спасовски | 6 |
ПС13 | 30 | Интелигенција и когнитивни стилови | проф.д-р Елена Ачковска Лешковска | 6 |
ПС14 | 30 | Човекознаење | проф. д-р Благоја Јанаков | 6 |
ПС15 | 30 | Современи трендови во психологијата на моралот | проф. д-р Ана Фрицханд | 6 |
ПС16 | 30 | Современи пристапи во истражувањата на мотивацијата за учење | проф. д-р Виолета Арнаудова | 6 |
ПС17 | 30 | Надарените во образовниот процес | проф. д-р Елена Ачковска Лешковска | 6 |
ПС18 | 30 | Социјализација на детето во семејството и со врсниците | Проф. д-р Орхидеја Шурбановска | 6 |
ПС19 | 30 | Социјална когниција | проф. д-р Михајло Поповски | 6 |
ПС20 | 30 | Психологија на ставовите | проф. д-р Михајло Поповски | 6 |
ПЕД21 | 30 | Менаџмент на однесувањето на луѓето во јавниот сектор | проф. д-р Билјана Блажевска Стоилковска | 6 |
ПС22 | 30 | Адаптација и стандардизација на психолошки тестови | проф. д-р Виолета Петроска-Бешка | 6 |
ПС23 | 30 | Мерење црти на личноста | проф. д-р Николина Кениг | 6 |
ПС24 | 30 | Клиничка здравствена психологија | проф. д-р Катерина Наумова | 6 |
ПС25 | 30 | Процена и третман на нарушувања на менталното Здравје | проф. д-р Катерина Наумова | 6 |
ПС26 | 30 | Психологија на хумор | доц. д-р | 6 |
Решението за акредитација и почеток на студиската програма може да ги видите на следниот линк:
Решение за акредитација и почеток на работа на студиска програма – Психологија